TIPS

BAGI LELAKI, 6 POSISI INI MENJADI KEGEMARAN MEREKA KETIKA BERHUBUNGAN INTIM..

loading...
Salah satu cara menghindari rasa bosan ketika dalam berhubungan seks, biasanya pasangan akan cuba untuk mengubah malah turut bereksperimen dengan posisi seks mereka. Tetapi untuk hal ini, ada baiknya pula jika setiap pasangan cuba untuk saling berkomunikasi tentang keinginan seksual mereka.

Misalnya, memberitahu pasangan bahawa posisi seks yang dia inginkan cukup menyakitkan dan tidak selesa maka anda berdua perlu mencari posisi seks lain yang lebih menyenangkan dan mudah. Seperti disarankan oleh laman Gurl, ini enam posisi seks yang mampu menjadi panduan para pasangan agar mereka tidak merasakan kebosanan ketika berhubungan seks.

Menurut hasil bancian, posisi seks berikut ini menjadi posisi yang paling digemari oleh para lelaki di luar sana:

1. Posisi seks 69

Mungkin kebanyakan pasangan berasa tidak selesa dengan posisi seks yang sedemikian. Namun lain pula halnya bagi kebanyakan kaum lelaki, pada mereka posisi seks 69 ini sering menjadi pembuka bahkan penutup untuk sesi hubungan seks yang menyenangkan dengan pasangan.

2. Posisi kaki wanita di bahu lelaki

Meletakkan pergelangan kaki wanita itu naik ke bahu lelaki juga adalah dirasakan cukup menyenangkan buat kaum lelaki. Posisi ini juga dikatakan mampu untuk memberikan keintiman hubungan seks pasangan dengan cara yang sempurna.
Gambar Hiasan: SheKnows

3. Bercinta di atas meja

Bercinta di atas meja atau tempat yang sedikit lebih tinggi adalah merupakan posisi yang digemari dan dianggap memudahkan kaum lelaki. Mereka menyukainya, bahkan tubuh wanita yang menghala ke arah lelaki tersebut menjadi sesi kegemaran untuk merangsang wanita melalui payudaranya.

4. Doggy style

Hasil bancian daripada Bad Girl’s Bible, menunjukkan bahawa posisi seks ini menjadi posisi seks idaman kaum lelaki. Walau posisi seks ini menyukarkan pasangan lelaki untuk memandang wajah si wanita, namun lelaki mampu untuk merasakan dan menikmati sensasi indah lekuk tubuh pasangannya.

5. Misionari

Posisi seks ini pula dianggap sebagai antara posisi yang sangat klasik terutamanya kepada pasangan yang sedang intim bercinta, namun begitu posisi ini juga mampu untuk mengundang perasaan ghairah kaum lelaki untuk bermain cinta dengan tempoh yang lebih lama.

6. Seks di atas kerusi

Posisi wanita berada di atas pangkuan lelaki yang sedang duduk bersantai di atas sebuah kerusi, menjadi titik tepat untuk kaum lelaki melakukan penetrasi yang mendalam dan cermat kepada wanita. Malah ia juga memberikan mereka kawalan terhadap kelajuan dan kedalaman penetrasi mereka.
Jadi adakah posisi yang dinyatakan di atas kedengaran menarik dan mengghairahkan untuk anda? Jika begitu bolehlah untuk dicuba nanti kan bersama dengan pasangan anda. Diharapkan kaedah-kaedah diatas boleh membantu untuk menyemarakkan kembali kehidupan seks anda bersama dengan pasangan.

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close