PELIK

Wanita 60 Tahun Ini Mengadu Sakit Perut. Selepas Dibedah Rupa²nya Dia Mengandung Dan Bayinya Berusia 37 Tahun !!!

loading...





Wanita 60 Tahun Ini Mengadu Sakit Perut. Selepas Dibedah Rupa²nya Dia Mengandung Dan Bayinya Berusia 37 Tahun !!! | Seorang wanita berusia 60 tahun di desa muara berlian jambi melahirkan bayi yang sudah menjadi batu.

Hal ini diketahui oleh pihak Hospital Raden Mataher mendakwa bayi itu sudah berusia 37 tahun dan wanita itu tidak mengetahui bahawa ia sebenarnya mengandung selama ini.



Menurut keterangan wanita yang enggan namanya didedahkan itu,ia kerap mengalami sakit kejang di bahagian perut dan susah untuk membuang air besar.

Sebab tidak tahan lagi menahan sakit, ia dibawa oleh anaknya kehospital untuk membuat pemeriksaan. Pada awalnya wanita berkenan di duga menderita tumor dibagian perut,namun selepas membuat pembedahan,pihak doktor menemukan beberapa kejanggalan yang aneh.

Pembedahan berlangsung selama 2.5 jam benda menyerupai benjolan berjaya dikeluarkan dengan berat 1.5kg.

Pihak hospital kemudian cuba membelah benda yang sudah menyerupai batu tersebut dengan gergaji.ketika dalam usaha mereka menemukan rambut dan terus menghentikannya dan doktor melakukan X-Tray.

Hasilnya, mereka menemukan tulang kerangka manusia lengkap.ditemukan rambut, bagian punggung bayi dan lekukan menyerupai lengan.

Hal itupun di siasat lebih lanjut, dihadapan media pihak hospital memberikan keterangan kes seperti ini pertama kali berlaku di indonesia dan baru 300 kali berlaku di dunia.

Kes seperti ini berlaku kerana sperma gagal masuk semula kedalam rahim selepas pembuahan,sperma tersebut bersembunyi di belakang rahim dan berkembang.

Akibat kekurangan gizi,bayi itu kemudian mengecil dan mengeras  seperti batu.ini fenomena tidak lazim katanya.

Bagaimanapun Dr Parianto, meminta izin kepada ibu bayi untuk menyimpan bayi tersebut sebagai tujuan pendidikan.

Sumber : Eberita

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close