Video Aksi Tak Senonoh Remaja Di Kfc Tersebar

loading...





Video Aksi Tak Senonoh Remaja Di Kfc Tersebar |Aksi dua remaja yang melampau ini dirakam oleh pengunjung di sebuah restoran kfc,jika diperhatikan dengan betul ,betapa rakusnya si lelaki tersebut meratah pasangannya di tempat awam,sungguh satu tindakan yang diluar jangkaan,aksi-aksi ganas layaknya sebuah flem porno puplic.
Video ini tersebar di youtube dengan tajuk “lagi sikit minah ni kena rogol atas meja makan kfc!”dalam video mulanya wanita tersebut melayan nafsu rakus teman lelakinya, tapi dipenghujung nampak silelaki mulai meninjau ke arah-arah yang tak sepatutnya kemudia wanita tersebut mulai risau dan menolak lelaki tersebut hingga terbaling di bangku sebelahnya.
Apa yang menjadi minat kami untuk menulis artikel ini adalah kebebasan mereka melakukan hal-hal yang tidak sepatuntnya di tempat awam,jika di khalayak ramai berani melakukan aksi tidak senonoh seperti dalam video bagai mana di tempat yang tidak ada orang dan tersorok,anda boleh bayangkan sejauh mana mereka melakukan perkara yang tidak senonoh itu. masyaallah.
Ramai yang terkejut dengan video ini tak kurang jugak ramainya yang ingin mengetahui dimana lokasi restoran kfc dalam video tersebut.
Kelakuan mereka sememangnya tidak bermoral dan boleh merosakkan akidah dan ahlak remaja masa kini,perkara seperti ini patuntnya di ambil tindakan keras untuk menjadi pengajaran bagi anak-anak muda yang lain untuk tidak melakukan hal-hal yang dilarang agama.


About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close