Sakit di Kemaluan dan Payudara Lebam-Lebam, Amah Muat Turun Video Merayu Minta Tolong Bebas dari Dirogol Anak Majikan !

loading...





Sakit di Kemaluan dan Payudara Lebam-Lebam, Amah Muat Turun Video Merayu Minta Tolong Bebas dari Dirogol Anak Majikan !

" Sy mengadu pd ayahnya tapi sy dipersalahkan...tuan janji akn bawa sy ke klinik utk ujian kandungan...jika ada bayi dan sy hamil, hidup atau mati, anak ini perlu digugurkan..."

Kesian kena mcm nie...niat asalnya cari rezeki halal, tapi terpaksa rela serah tubuh dan maruah pd lelaki dasar jantan jahanam...apa pun, hati-hati wanita di luar sana, jadikan peringatan SETIAP MASA...SHARE dan SEBARKAN semoga bermanfaat !






Seorang amah warga filipina memuat naik satu video yang menggemparkan natizan,apabila rekaman video tersebut dimuat naik ke facebook.kamis lalu.

dalam video tersebut amah warga filipina itu seolah olah meminta pertolongan ramai.amah yang dikenali sebagai abby luna yang sedang bekerja menceritakan bahwa dirinya dirogol oleh anak majikannya yang merupakan seorang penagih dadah.


akaibat kejadian yang menimpa abby luna gadis malang itu mengalami lebam-lebam di payudara selain sakit di bagian kemaluan abby luna juga menerima beberapa tumbukan.

apabila kejadian itu di adukan pada majikannya abby luna pula yang dipersalahkan.difahamkan dari myneshub majikan tersebut memberi sepatah dua kata yakni menunggu dua bulan jika mahu pulang kenegara asal selain membayar sendiri tiket penerbangan balik.


Dia juga dijanjikan akan dibawa untuk diperiksa doktor dalam masa seminggu sekiranya mengandung dan jika itu berlaku kandungannya akan digugurkan sebelum dia dihantar pulang.

akibat takut dan tertekan dengan keadaan itu mangsa nekad memuat naik rekaman video dalam facebook bagi merayu pertolongan ramai agar diselamatkan dari keadaan itu.

setelah video itu menjadi viral dilaman facebook abby kemudian diselamatkan oleh kedutaan filipina di bahrain pada hari yang sama.

bagaimana pun majikan abbi dikatakan tetap berkeras dan menafikan dakwaan pembantu rumahnya itu.

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close