Suami wajib tahu ini..3 makanan yang membuat sperma lelaki sihat dan kuat disamping dapat menambah saiz z%#$& yang Mantap..Share untuk manafaat..

loading...





Suami wajib tahu ini..3 makanan yang membuat sperma lelaki sihat dan kuat disamping dapat menambah saiz z%#$& yang Mantap..Share untuk manafaat..

JIKA Anda baru jadi sese0rang suami, anda mesti menjaga pemakanan. Terutama makanan yang bisa menghidupkan alat sulit serta mampu menghasilkan sp3rma sihat dan berkualiti

≠ ini anatara 3 makanan yang terbaik yang mampu menjana sp3rm4 sihat dan berkualiti, yang ditulis B0ldsky, Jumat (25/12/2015).

≠ *Pisang

ADS HERE
≠ Buah kaya kalium serta vitamin B6 itu dipercaya bisa menghasilkan h0rm0n test0ster0n berkualiti untuk lelaki. Lebih baik Anda mengambil pisang sebanyak mungkin, dari pada mesti pilih lain yang berkal0ri tinggi.

≠ *Daging merah

≠ Sesekali Anda harus makan daging merah, kerana memiliki kandungan satu diantara k0mp0nen paling kuat yang dimaksud L-Carnitine. K0mp0nen itu berguna untuk lelaki untuk tingkatkan kandungan test0ster0n yang membuatkan mungkin mereka sentiasa perkasa di r4nj4ng.

≠ *C0klat

≠ Makanan ringan itu memiliki kandungan phenylethylamine yang disebut senyawa kimia kuat yang b0leh menghasilkan perasaan euf0ria serta kebahagiaan dengan melepas d0pamine. hal ini berlaku di waktu Anda alami klimaks

Klik Share Di Bawah Jika Bermanfaat :

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close