Pensil Tercucuk leher ketika belajar

loading...



Pensil Tercucuk leher ketika belajar|Membiarkan anak bermain sendiri tanpa pengawasan adalah hal yang biasa di lakukan oleh orang tua.

Tanpa perhatian orang tua anak akan kurang berhati hati melakukan sesuatu.

Seperti yang berlaku kepada kanak kanak prempuan china ini Xiao Hua 3 yahun dilarikan ke Guangxi Minzu Hospital di Nanning, Tiongkok, untuk mendapatkan rawatan dengan segera kerana sebatang pensil telah tersusuk di lehernya.

Kejadian bermula ketika Xiao Hua belajar melukis sendiri di meja kecilnya ,kerana tangannya terlalu ketepi meja tersebut terbalik bersamanya menyebabkan hujung pansil tertusuk di leher.

Xiao Hua kemudian menagis mendapatkan ibunya,ia kemudian dilarikan kehospital dengan segera.

Nasib baikknya hanya sedikit darah yang keluar dari leher akibat luka,tindakan ibu yang tidak mencabut pencil tersebut telah menyelamatkan nyawa anaknya.

“Ibu anak itu telah melakukan hal yang benar.Jika ian mencabut pensil ,hal itu akan mengakibatkan pendarahan hebat.tentu nyawa anaknya akan menjadi taruhan .kata doktor Ban Zhengfeng.
Bagaimanapun Xiao selamat seteleh membuat pembedahan,kini mangsa dalam perawatan hospital dan akan balik dalam masa seminggu lagi.


About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close