Kalau Tuhan Mencipta Manusia, Mesti Ada Yang Cipta Tuhan!!! Saya Merayu...Tolonglah, Kaum Cina, Kaum India...Tolonglah Hasilkan Lebih Ramai Anak.

loading...





Siti Kasim mendedahkan di dalam suatu rancangan temubual online dengan media berbahasa Cina bahawa beliau pernah terfikir tentang asal usul kewujudan Tuhan.


Siti Kasim berfikir, sekiranya Tuhan itu yang menciptakan segala-galanya di alam semesta ini, tentulah Tuhan itu pun diciptakan oleh sesuatu. “Tidak ada seorang pun yang mampu memberi jawapan yang memuaskan kepada saya sehinggalah pada suatu hari, seorang lelaki memberitahu kepada saya tentang apa yang dia faham tentang Tuhan.”


Menurut Siti Kasim, lelaki tersebut mendakwa bahawa Tuhan itu adalah tenaga yang diciptakan oleh kita. Siti Kasim menambah, “Kita ada getaran yang baik, tenaga positif yang baik. Oleh itu, saya percaya Tuhan yang baik akan dihasilkan, tahukah kamu? Satu Tuhan yang baik.”


“Akan tetapi, sekiranya terdapat kenegatifan dikalangan kamu, lalu kamu menghasilkan ‘a very bad God’.” Siti Kasim cukup bersyukur kerana kewujudan golongan bukan Islam di negara ini. Menurut Siti Kasim, sekiranya golongan bukan Islam ini tidak wujud di sini, tentulah negara ini akan jatuh ke tangan ektremis Islam.

TREADING:
Komen Si Jelita Ini Paling WIN....Tanda Simpati Pada Si Mati Dan Marah Pada Gadis OKU Ini.

“Secara peribadi sebagai seorang Melayu saya ingin berkata, “Syukur kepada Tuhan disebabkan ada golongan kafir di dalam negara ini! Syukur kepada Tuhan kerana orang-orang kafir, orang-orang bukan Melayu. Sekiranya tidak ada bukan Melayu di negara ini, oh Tuhan, tentulah golongan ekstremis ini akan mengambil alih (negara ini).”


Siti Kasim juga merayu kepada golongan bukan Islam untuk menghasilkan lebih ramai zuriat agar dapat mengimbangi masyarakat Melayu Muslim di Malaysia. “Tolonglah, kaum Cina, kaum India, tolonglah hasilkan lebih ramai anak. Bukan sekadar seorang atau dua orang. Tolonglah, saya benar-benar merayu kamu semua untuk menghasilkan lebih anak. Kita harus menjadikannya seimbang.” “Ada ramai Melayu seperti saya. Cukup ramai. Akan tetapi mereka tidak berani untuk tampil ke hadapan.”


P/S: Sila share supaya rakan2 lain tau hal ni ye...


About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close