Gagal Bunuh Diri..

loading...




Wanita Gagal Bunuh Diri Kerana Terlalu Gemuk|Seorang wanita asal Sichuan, Tiongkok cina  yang cuba membunuh diri dengan terjun ke dalam sebuah sungai menemui kegagalan apabila dia terapung semula dari  dalam air .

Perempuan berkenan dimaklumkan ingin mengakhiri hidupnya kerana terlalu lama tidak memiliki teman lelaki,dia percayai saiz tubuhnya yang besar punca lelaki tidak mahu menerimanya.

dalam kejadian yang berlaku 27/17 kelmarin Pada awalnya acara membunuh diri  berjalan lancar,ia menceburkan diri ke salah satu sungai terbesar di Zhongshan yang merupakan laluan kapal,akan tetapi ia mengapung semula selepas beberapa saat.

Dengan rasa kecewa ia berdiam diri mendongak keatas,kemudian ia diselamatkan oleh nelayan yang melihatnya,akan tetapi usaha untuk mengangkat beliau gagal kerana zais badannya yang terlalu besar.


Kira kira jam 14:58 ,15 anggota penyelamat yang tidak mengetahui kejadian sebenar terpaksa diturunkan untuk mengangkat wanita itu masuk kedalam bot dan membawanya ke hospital.

Setelah kes wanita  itu di beritakan oleh harian Sin Chew kemarin,wanita itu terus menjadi terkenal dan sedikit rasa malu kerana usaha untuk membunuh dirinya gagal.

Menurut penjelasan daripada seorang pakar, mangsa gagal tenggelam kerana badannya mengandungi kandungan lemak yang tinggi serta material baju yang dipakai menyebabkan dirinya terapung.

Manakala seorang lelaki yang mendakwa mengenali wanita itu berkata mangsa berasal dari wilayah Sichuan.



About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close