Cara Menindik Ekor Kuda/Bearing Dan Guli Pada Zkr Untuk Klmkskan Isteri Berkali-kali

loading...





Cara Menindik Ekor Kuda/Bearing Pada Zakar Untuk Klimakskan Isteri Berkali-kali



Biar Betul !!!? Macam mana ekor kuda boleh Puaskan Isteri sampai Klimaks?

Ha.. Pernah Tak Dengar Tentang Tindik Ekor Kuda?


Bedasarkan maklumbalas orang yang pernah guna tindik ekor kuda ni berkata bahawa, jika bersetubuh dengan isteri menggunakan zakar yang bertindik ekor kuda ini, si isteri pasti akan...
Klimaks berkali-kali sebabnya.. Baru beberapa kali henjut isteri dah terpancut klimaks..

Wanita yang kena ekor kuda ni pasti tak akan cari laki lain, sebabnya jika boleh dia mahu seks tiap-tiap malam!

Ada yang kata isterinya minta sampai 8 kali semalam.. Biar betul ni...?
Isteri yang bisu sebelum ini pasti akan mengeluarkan suara nikmat, bila kena ekor kuda ni.. iye ke?

Jika anda ingin tahu dan ingin tahu lebih lanjut apakah kegunaan ekor kuda ini, jom baca kisah di bawah ini...





Assalammualaikum Saudara,
Kisah ni semasa usia saya 19 tahun, ada seorang pakcik di tempat saya bekerja yang umur dia dalam lingkungan 60an. Dia ni seorang pencen bekas kakitangan TNB, kami memang sering duduk semeja dan sembang-sembang pasal perempuan.

Pakcik ni punyai 2 isteri masa tu, jadi banyaklah juga pengalaman dia di ceritakan pada saya. Jadi hari ini saya nak kongsikan salah satu cerita pakcik tu buat anda. Memang menarik ceritanya. Di dalam sebuah sekolah ada seorang warga emas yang bekerja sebagai tukang kebun di taman sekolah tersebut. Dan terdapat juga beberapa orang tukang sapu disekitar koridor sekolah. Tukang sapu ni wanita yang agak berumurlah dalam lingkungan umur 35 keatas mengikut apa yang di ceritakan oleh pakcik tu kepada saya.


Jadi pada waktu rehat salah seorang daripada tukang sapu ni menyapa si tukang kebun tersebut, dan lama-kelamaan mereka ni menjadi kawan mesra. Nak di jadikan cerita pada satu hari tu, rakan-rakan tukang sapu tu merasa hairan, kerana setiap kali waktu rehat, pasti seorang kenalan mereka ni hilang bersama si tukang kebung tersebut.

Jadi mereka ni pun siasat kemana hilangnya mereka berdua ni. Setelah puas mereka siasat rupanya setiap kali waktu rehat mereka berdua ni berada di stor bawah tangga sekolah tersebut. Di waktu mahu pulang kerja beberapa orang tukang sapu tadi ni pun berkumpul dan bertanya kawan meraka apa yang dia lakukan bersama si tua tukang kebun tersebut.

Lalu kenalan tukang sapu tadi tu menceritakan bahawa dia pasti tidak boleh tidur kerana sering teringatkan si tukang kebun itu. Dia sering gelisah jika sehari tidak dapat berasmara dengan si tukang kebun tersebut.

Bedasarkan cerita pakcik tu pada saya, rahsia si tukang kebun tu ialah dia menindik zakar nya dengan bulu ekor kuda. Dan kisah kenikmatan yang tak terhingga terhadap wanita yang disetubuhi dengan zakar bertindik ekor kuda ni bukan lah satu mitos dan cerita lagenda, tetapi ianya terbukti kebenaran dia. Semasa saya ke puhcong melihat beberapa kenalan saya membesarkan zakarnya (kaedah suntik ke zakar) dengan seorang wak dari jawa, dan kami telah berkongsi cerita tentang ilmu memuaskan isteri ini. Ada seorang budak jawa dalam lingkungan 20an yang bekerja di estet (ladang sawit) menceritakan kehebatan tindik ekor kuda ni. Dia ni memang kaki perempuan, tubuh badan hanya sederhana tetapi zakarnya... subahanallah besar panjang.

Mengikut ceritanya tentang tindik ekor kuda ni, wanita yang pernah di tidurinya tu akan terus mencari dia sehingga kini. Dan tidak mahu dengan laki-laki lain. Budak jawa tu pernah bertanya kepada wanita-wanita itu bagaimana rasanya antara zakarnya ditindik dengan yang tidak. Jawapan wanita semua yang di tanya adalah sama. Iaitu “tiada apa yang lebih nikmat di dunia ini melainkan zakarnya, kerana ada macam-macam rasa, sedap, geli, bagai dijilat di dalamnya dan ada ngilu2 tetapi sedap”

Hal ini juga di akui juga dari beberapa orang yang ada bersama ketika itu, termasuk seorang kenalan rapat saya. Dia berkata, di kampung dia madura jawa barat, ekor kuda yang ingin di gunakan untuk di tindik pada zakar telah di asma dengan pengasih dari beberapa kiai di sana. Ekor kuda tu hanya untuk kegunaan para isteri sahaja dan bukan bagi tujuan melanggan pelacur atau si pemakai tu kaki perempuan.

Beberapa tahun lepas kenalan rapat saya tu ada membawa ekor kuda yang telah di asma tersebut di malaysia, tak sampai 2 hari habis macam goreng pisang katanya. Kali ini saya juga tidak lepaskan peluang dengan memiliki satu set ekor kuda untuk dicuba sendir adakah benar apa yang di katakan selama ini. Selepas cuba barulah saya tahu dan sukar untuk di jelaskan sebenarnya kehebatan ekor kuda ni..

Kini, walaupun isteri penat bekerja, jika soal seks, pasti dia tidak akan menolak! Jika anda tidak percaya cubalah sendiri ! Saya tidak mahu mengeluarkan kata-kata manis bagaikan orang menjual ubat di pasar. Penerangan saya di sini simple dan ikhlas.



Sumber : kaki cuci



About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close