AKIBAT KETAGIH ONANI GADIS CANTIK INI KE HOSPITAL AKIBAT....

loading...





Gadis sekolah tinggi melancap (onani) dengan menggunakan timun. Perbuatannya itu disedari ibu bapanya setelah kedengaran bunyi keenakkan dan terangan dari bilik si gadis ini..

Pelajar ini juga seringkali beronani di dalam kelas atau bilik darjah di sekolahnya. Hal ini telah menjadi rutin hariannya ketika memikirkan dan ingin memuaskan nafsu semata-mata. Hampir kesemua rakan rakannya yang melakukan aktiviti yang sama di dalam kelas bersama sama untuk melegakan nafsu mereka..

Hal ini telah dipandang tinggi oleh Pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Hussin, En Azman Hisyam untuk mengadakan spotcheck berkala bagi mengurangkan kes ini di dalam sekolah tersebut. Namun, kelicikan pelajar ini berjaya mengaburi mata cikgu di sekolah itu.

Perbuatan onani ini membuatkan pelajar sekolah itu terlalu ketagih sehinggakan melakukan di dalam tandas, di dalam rumah dan di mana mana sahaja bila mereka mahu. Mereka menggunakan kaedah timun untuk memuaskan nafsu mereka dan meletakkan di kemaluan mereka..

Hal ini terjebak akibat video video lucah yang tersebar merata rangkaian internet sehingga mereka mampu mencari untuk memenuhi kehendak nafsu mereka.


About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close