ISU & KONTROVERSI

Adik dan kakak gembira boleh 'KONGSI' seorang lelaki dalam rumah sendiri.!!

loading...
http://barulahavoc.blogspot.com/2017/03/adik-dan-kakak-gembira-boleh-kongsi.html

Lihat lah bertapa mudahnya gadis zaman sekarang ini di permainkan oleh lelaki-lelaki hidung belang demi untuk mendapatkan kepuasan diri sendiri.

Seperti dua adik beradik ini yang dengan mudahnya di permainkan oleh seorang lelaki di dalam rumah mereka sendiri. Video tersebut dipercayai dirakamkan sendiri oleh adik perempuan wanita itu.

Manakala kakaknya dilihat sedang enak dibuai oleh lelaki hidung belang dibelakangnya itu. Entahlah apa yang nak jadi dengan gadis-gadis zaman sekarang ini dengan mudahnya mereka memuat naik video tersebut ke laman sosial mereka.

Mereka sudah tidak mempunyai rasa malu lagi di dalam diri mereka sendiri. Menurut apa yang ditulis pada status video tersebut, kedua-dua gadis itu merupakan pasangan adik beradik, manakala si lelaki itu merupakan teman lelaki kepada kakaknya yang memakai baju pink itu.

Menurut apa yang ditulis lagi, kedua-dua pasangan adik beradik itu tinggal di dalam rumah mereka sendiri yang disewa sejak beberapa bulan yang lalu, memandangkan mereka berdua tinggal berasingan dengan orang tua mereka.

Inilah yang terjadi kepada anak muda zaman ini apabila mereka sudah tidak lagi diawasi oleh ibu bapa meraka. Yang masih diawasi oleh ibu bapa sendiri pun boleh menjadi 'liar', apatah lagi yang tidak tinggal dengan ibu bapa sendiri.

Macam ini la jadinya. Sampaikan kedua-dua adik beradik pun boleh 'kecundang' dengan pujuk rayu seorang lelaki, memang hebat betul la lelaki tu. Korang lihat la sendiri apa yang pasangan adik beradik ini buat dalam rumah mereka.



 

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close