Kontrovesi

'Adik An baliklah, mak sedang bertarung nyawa kanser tahap 4'

loading...


Saya mempunyai adik perempuan. Namanya Siti Aminah binti Atan yang sudah terputus hubungan dengan keluarga semenjak tahun 2013. Adik saya merajuk dengan ibu sehingga kini dia tidak pernah datang menjenguk ibu kami. 

Kami juga tidak tahu dia berada di mana. Punca dia merajuk dengan ibu pun kami tak tahu. Hanya ibu dan dia saja yang tahu. Saya pernah bertanya mengenai hal itu pada ibu, tetapi ibu hanya mendiamkan diri sahaja. 

Hari ini ibu sedang bertarung nyawa kerana sakit kanser tahap empat. Jadi saya minta rakan-rakan Facebook yang tahu di mana adik saya berada, tolong hubungi saya. 

Kepada adik 'An', mak rindu dengna adik An. Cukuplah, kasihan mak dik. Syurga kita ada di tapak kakinya.

Apa yang berlaku di antara adik dengan mak, lupakanlah. Klaau mak yang bersalah, maafkanlah mak. Saya merayu, pulanglah sebelum terlambat. Kelak menyesal tiada gunanya lagi. Ini hari kita selesa, belum tentu esok hari. 

Ralam Facebook saya, minta viralkan mesej saya ini. Semoga Allah yang membalas jasa anda semua. Amin


from Viral Semasa http://ift.tt/2n17lTY
via IFTTT

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close