Kontrovesi

'Apa masalah isteri saya ini? Dia gemar buat perkara² pelik' - Suami

loading...

Dari Kisah Rumah Tangga

Rumah tangga saya tak ada masalah berat, cuma saya nak tanya apa masalah dengan isteri saya yang suka buat perkara-perkara pelik seperti:
  1. Suka cium spender sendiri yang telah dipakai
  2. Suka korek pusat selepas itu dicium
  3. Sikat rambut di waktu malam, kemudian suka main tabur-tabur rambut yang gugur itu. Macam syok pula dia main rambut
  4. Suka campur belacan dalam apa semua jenis makanan. Mee Sup pun dia bubuh belacan juga. Aduh! 
  5. Suka bercakap dengan cicak di siling. Nampak saja cicak, mulalah dia mengugut cicak itu. "Siap kau cicak, tunggu aku ambil getah!". Bila cicak itu dah tak ada, mulalah dia "mana kau nak lari ha cicak?!" 
  6. Bila ajak bersama di malam Jumaat, dia yang teruja habis. Tak sabar-sabar. Pernah sekali dia gigit bau saya sebab suruh cepat. Aduh! 
Banyak lagi yang pelik tetapi saya tetap sayang isteri saya.


p/s: Jangan sampai jadi begini sudah.

from Viral Semasa http://ift.tt/2ltVgTG
via IFTTT

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close