ISU & KONTROVERSI

Guru Didakwa Tampar Pelajar Kerana Cukur Kening Akhirnya Tampil 'BUKA MULUT' Beri PENJELASAN SEBENAR!!!

loading...
KUALA LUMPUR – Setelah Dituduh Reka Cerita, Sepupu Pelajar Ditampar Kerana Cukur Kening Tampil DEDAH Perkara Sebenar! kini, seorang guru telah tampil membuat penafian di atas tuduhan seorang pelajar perempuan bahawa beliau telah ditampar olehnya gara-gara dituduh mencukur kening.

Penafian oleh guru tersebut dilakukan dalam satu muat turun komen di laman facebook yang jelas menyatakan bahawa insiden itu berlaku bukan kerana kes cukur kening tetapi gara-gara pelajar terbabit yang memakai baju dan seluar ketat ke sekolah.
“Di hadapan ramai pelajar, depan guru-guru disiplin lelaki dan pengetua sendiri, dah la pakai baju ketat seluar ketat, bila cikgu tengking… menengking cikgu, menjawab mulut, kita tegur kes seluar baju ketat, balik cerita dekat ayah cikgu marah pasal cukur kening , itu manusia normal ke?” katanya.


Dalam pada itu, guru terbabit turut menyifatkan bahawa pelajar perempuan tersebut sentiasa menyusahkan guru-guru disekolah kerana perangai beliau.
“Budak ini sentiasa menyusahkan guru di sekolah, ponteng kelas, gewe, kaki gaduh di ekolah, melawan guru, sentiasa pakai pakaian menjolok mata ketat, tudung pendek, seluar ketat, pakai lipstik dan lain-lain, kalau hari rabu kokurikulum berbulu mata tengok” ujarnya.

Terdahulu seorang pelajar perempuan tingkatan 3 telah dimasukkan ke hospital gara-gara di tampar oleh guru wanita di sekolahnya.

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close