KISAH SERAM

"Hantu Itu Begitu Hodoh" - Mangsa Histeria

loading...
Gambar keratan akhbar Sinar Online.

KOTA BHARU, 19 Apr: Beberapa orang pelajar yang diserang histeria mendakwa mereka melihat bayangan hantu sebelum jatuh pengsan.

Kumpulan pelajar tersebut mendakwa mereka melihat bayangan gelap yang menyerupai perempuan hodoh seperti pontianak.

Diganggu Dua Kali Dalam Tandas

Pelajar dari SMK Pengkalan Chepa, Fatin Nor Atikah, 17, berkata dia dirasuk sebanyak dua kali dalam tandas sekolah ketika belajar di tingkatan tiga dan empat.

Fatin berkata, dalam kedua-dua insiden itu, dia melihat bayangan hitam yang sukar digambarkan dengan tepat.

"Hantu itu begitu hodoh, saya terkena sawan dan kemudiaannya berasa lumpuh sebelum pengsan dan dipengaruhi kuasa ghaib.

"Bagi kedua-dua kes, saya pengsan selama beberapa jam. Saya kemudiannya dikejutkan oleh seorang ustaz di sekolah.

"Pengalaman itu menakutkan dan setiap kali saya pergi ke tandas, saya membawa rakan bersama-sama. Jika tidak, saya mengelak untuk pergi ke tandas," katanya.

Fatin merupakan salah seorang yang diserang histeria di beberapa buah sekolah di negeri ini sejak mnggu lalu.

Tangan Mula Berasa Kebas Selepas 'Nampak"

About BaruLaViral

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close